niedziela, 18 września 2011

Cel powstania tego bloga .

Witam serdecznie .
Mam na imię Tomek , mam 27 lat , od dłuższego czasu interesuję się tworzeniem stron internetowych i podobnie jak zdecydowana większość osób która się tym zajmuje nie jestem profesjonalnym informatykiem . Fakt ten sprawił , że z wieloma zagadnieniami związanymi z projektowaniem stron www miałem kolosalne problemy , a moja droga prowadząca do opanowania tego tematu była bardzo trudna i wyboista .
To właśnie z myślą o ludziach takich jak ja powstał ten blog .
Jeśli zatem jesteś osobą która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z projektowaniem stron internetowych , to koniecznie dodaj adres tej strony www do swoich zakładek , gdyż zawarte tu informacje w znaczący sposób przyczynią się do skrócenia twojej męki związanej z opanowaniem tej na pozór łatwej sztuki ( z tą męką to trochę przesadziłem he he he ) .
Blog  ten będzie regularnie uzupełniany , dlatego zachęcam Cię , abyś od czasu do czasu w wolnej chwili zapoznał(a) się z jego treścią , a na pewno znajdziesz tu interesujące Cię informacje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz